Vítejte na našem novém e-shopu! Pro přístup do účtu je nutné resetovat heslo. Objednávky po telefonu: +420 602 830 823.

Obchodní podmínky

Nákupní řád


Každý zákazník je povinen seznámit se před nákupem s obchodními podmínkami internetového obchodu www.krmnesmesikvidera.cz. Neznalost těchto obchodních podmínek neomlouvá. Uskutečněním nákupu zákazník souhlasí s obchodními podmínkami.

K uskutečnění nákupu je nutné vyplnění formuláře. Jeho vyplněním zákazník souhlasí ve smyslu zákona na ochranu osobních údajů s ukládáním jeho osobních údajů provozovatelem Krmné směsi Kvídera pro účely jednoznačné identifikace zákazníka a následné správné doručení zboží. Provozovatel prohlašuje, že osobní údaje zákazníka budou používány výhradně pro jeho vnitřní potřebu evidenci zákazníka a nebudou poskytovány třetím osobám.

Veškeré objednávky zákazníka jsou po potvrzení provozovatelem považovány za závazné. Provozovatel může kdykoliv objednávku zrušit.

Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě www.krmnesmesikvidera.cz jsou uvedeny včetně DPH a jsou platné pro tento internetový obchod a kamennou prodejnu ve Spáleném Poříčí, Zámecká 200. Změna ceny vyhrazena.

Zákazníci platí za zboží dobírkou, nebo převodem na náš účet.

Dodací podmínky a možnosti jsou závislé na dodacích podmínkách a možnostech dodavatele. Zboží, které je skladem, jsme schopni dodat při nejbližším závozu.

www.krmnesmesikvidera.cz poskytují záruku na zboží v rozsahu uvedeném v těchto obchodních podmínkách.

Na reklamace se vztahuje reklamační řád uvedený v těchto obchodních podmínkách.
 

Rozdělení zásilky


Prodávající si vyhrazuje právo rozdělit zásilku do více balíků, zejména v případech, kdy hmotnost jednoho balíku přesáhne maximální hmotnost pro přepravu, nebo kdy může jedna část objednávky ohrozit bezpečné přepravení části druhé
 

Objednávka


Pro vystavení objednávky používá zákazník formulář. Po odeslání objednávky obdrží zákazník do své emailové schránky potvrzení objednávky od www.krmnesmesikvidera.cz s konečnou cenou svého nákupu. Zákazník překontroluje správnost údajů a případnou změnu nebo storno objednávky provede do 8 hodin od přijetí zprávy o potvrzení objednávky.
 

Platební podmínky


Zákazník hradí celkovou účtovanou částku hotově, na dobírku, nebo převodem na účet. Při předání zboží zákazníkovi nebo České poště při dodání, nebo pověřenému dopravci.
Od 1. 4. 2017 lze platit platební kartou v kamenné prodejně. 
Dobírkou - zboží je placeno při převzetí od doručovatele.
Platební kartou - zboží lze platit platební kartou i řidiči při zvolení dopravy Kvíderatrans.
Převodním příkazem - zboží + poštovné je placeno převodem na účet a expedováno (pokud je skladem) jakmile je částka připsána na účet. číslo účtu: 266973547/0300.
 

Dodací podmínky a lhůty


Osobní odběr
Zboží si můžete vyzvednout v naší prodejně ve Spáleném Poříčí.

Česká pošta
Dopravu zajišťuje společnost Česká pošta dle ceníku vázaného na hmotnost zásilky (do 30ti kil).

Kvídera trans
Vlastní doprava až k vám domů. Naše firma zajišťuje dopravu vlastním vozem. Tato doprava je pravidelně zajišťována nejpozději do týdne od objednání (pokud je zboží skladem) pro Plzeňský, Karlovarský, Středočeský, Ústecký, Jihočeský kraj a Prahu.  Liberecký kraj zavážíme nejpozději do 14 dní od objednání. Pardubický a Královéhradecký kraj zavážíme nejpozději do tří týdnů od objednání. Celou Moravu rozvážíme nejpozději tři až čtyři týdny od objednání.
Ceny jsou vázané na hodnotu objednávky. Při objednávce nad 10.000,- Kč je doprava 99,- Kč, při objednávce nad 2.000,- Kč je tato cena 149,- Kč a při objednávce do 1.999,- Kč činí 199,- Kč. Doprava zdarma se vztahuje na zboží od firmy DeHeus, kde je minimální odběr 1.000 kg a lze libovolně kombinovat pytle krmení a nebo v hodnotě 3.500,- Kč od firmy AGRO CS

 

Záruční podmínky


Výrobcem garantovaná trvanlivost dodávaných krmiv je několik měsíců od data výroby a je uvedena na obalu. Na obalu je rovněž uvedena lhůta spotřeby. Při standardním uskladnění a přepravě zboží, odpovídající druhu krmiva, si krmiva uchovávají své deklarované nutriční vlastnosti po celou dobu vyznačené trvanlivosti. Záruka se nevztahuje na škody vzniklé při neodborném zacházení zákazníka s krmivem nebo při nevhodném uskladnění krmiva u zákazníka.
 

Reklamační řád


Reklamaci může zákazník uplatnit přímo u provozovatele www.krmnesmesikvidera.cz. Zjevné vady zboží oznamuje zákazník ihned, nejpozději pak do tří dnů ode dne dodání zboží. Skryté vady zboží zákazník reklamuje do 14 dní ode dne dodání zboží. Vzhledem k charakteru krmiv, jež jsou zbožím podléhajícím zkáze se specifickými nároky na uskladnění, nebudou pozdější reklamace vyřizovány. Po uznání reklamace bude zákazníkovi zboží vyměněno nebo vrácena uhrazená kupní cena. Zboží musí být vráceno v původním obalu. Doba vyřízení reklamace záleží na druhu krmiva a druhu reklamované vady. K jakékoliv reklamaci nás prosím kontaktujte na tel: 728 524 028.
 

Ochrana osobních údajů


Vyžádané osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů. Použitím internetového obchodu souhlasí zákazník s ukládáním některých osobních údajů. Provozovatel www.krmnesmesikvidera.cz údaje svých zákazníků neposkytuje žádné třetí osobě.
 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu


1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu kvideralukas@seznam.cz.

2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem je Česká obchodní inspekce nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

4. U České obchodní inspekce má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.